Rabu, 9 Mei 2012

SMA (ARAB) ILMI 2007-2011

Assalamualaikum..
Sekolah Menengah Agama Arab Ilmi..
Tempat saya menimba ilmu dari tingkatan 1 hingga tingkatan 5, banyak pengalaman yang diperolehi di sana..
Dan............
Rindu sangat-sangat dengan guru-guru dan kawan-kawan..
Tapi, macamtu la kan perjalanan hidup, takde yang kekal..

Antara detik-detik yang tak dpt dilupakan adalah 2 tahun terakhir..
-Buat persembahan silat hari sukan.
-Join family day guru.
-Masuk pertandingan karaoke.
-Hari ko-kurikulum.
-Lawatan tahun 2010
-Exam SPM


TAHUN 2008



TAHUN 2009


TAHUN 2010















2011 (TAHUN TERAKHIR YANG PENUH KENANGAN)












BETULLAH ORANG KATA, DAH HABIS SEKOLAH NANTI MESTI RINDU ZAMAN SEKOLAH..TERIMA KASIH BUAT GURU-GURU YANG TELAH BANYAK BERKORBAN DEMI KEJAYAAN KAMI.

SEKARANG (KENANGAN)

4 ulasan:

  1. banyaknya gambar aku, huhu.. terharu sangat tgok frame tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau memang suka sebuk kat camera aku .. Hahaha .. Sampai sekarang aku simpan frame tu ..

      Padam
  2. Assalamualaikum kak, saya merupakan pelajar tingkatan 1 (2013) di Ilmi. Ternyata akak mantan senior sya.. walaupun kita tak pernah kenal, entah kenapa saye rase dekat ngan akak...^^ Saya nak tahu lebih lanjut tentang Ilmi,guru2 dan akak.. harap akak boleh luangkan sedikit masa..^^ Salam ukhwah : Aishah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh add akak kat FB , Khadijah Hashimee . :)

      Padam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.