Khamis, 7 Mac 2013

Photoshoot @ Taman Tasik Ampang Hilir

السلام عليكم

Pada hari khamis , 7.03.13 , saya dan NSNS Photography bertemu di Taman Tasik Ampang Hilir , lebih kurang pada pukul 9 pagi . Sebenarnya NSNS Photgraphy ni kawan saya Nur Syairah & Nurul Syafiqah . Dorang memang power tangkap gambar , saya jadi model jela (ohokkk..) .

Taman ni memang cantik untuk tangkap gambar . Tapi kalau untuk tangkap gambar wedding , ada je orang buat , tapi kalau tanya saya , macam tak sesuai la , kecuali kalau pasangan tu pasangan atlet :P

Saya pergi ke taman , berjalan kaki dari rumah , dalam 20 minit . Beli makanan untuk sarapan , dan kemudian sarapan dulu sebelum tangkap gambar .

Malas nak cerita banyak banyak , biar gambar yang bercerita .

Support NSNS Photography here . Like3 !

Tapi yang kat bawah ni semua gambar dari phone saya , nanti bila dah dapat gambar dari NSNS Photography , saya post lain ..











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.