Selasa, 25 Mac 2014

Pengalaman yang mendapat tarikan .

السلام عليكم

*PERHATIAN : Post ini hanya untuk membuang masa .

Memandangkan pageviews dah 10K , saya nak berkongsi sedikit , pengalaman menulis blog ni . Jap , nak tunjuk bukti dah 10K (tu pun nak bangga :P )
Percaya tak ? Huhu . Disebabkan dah 10K , saya tengok la , apa antara tajuk yang paling menarik , yang sering jadi tumpuan pengunjung blog ini . Dan , topik yang paling menarik adalah tentang pengalaman saya buang tonsil , komen pun paling banyak kat post tu .

Boleh nampak la kan beza dia dengan tajuk tajuk yang lain . Well , sekarang saya fikir , patut ke saya masuk hospital dan buang sesuatu lagi ? (gurau) .
Antara carian yang banyak pun tentang tonsil . Ramai ke orang yang kena tonsilisitis ni ?


By the way , thanks untuk yang rajin membaca blog ni walaupun tak menarik mana . Terima kasih ya ? Hope to see you soon . 

Wallahua'lam .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.