Selasa, 7 Mei 2013

Selamat ber'study week'

السلام عليكم

Well , exam is just around the corner . Are you nervous ? Hehe .. Sekejap je dah habis setahun saya di kolej . Ada lagi setahun untuk habis diploma . After diploma nak pergi mana ? Kalau boleh saya nak pergi Maghribi , and my dad gave me a green light , abah kata boleh pergi , tapi abah ikut , bawak adik saya dan mak saya . Lagi best , takyah saya belajar masak :P

Okay , itu hanyalah perancangan . Exam untuk semester ni cuma 4 subjek . Tapi keempat empat subjek tu saya tak confident , saya nak belajar ? Sikit la . Tak suka nak stress stress ni . Exam saya bermula hari selasa , dan hari selasa juga saya ada appoinment kat Hospital Ampang . Apa saya buat ? Tak pergi la hospital tu , dah la ubat yang kena guna hari hari saya guna sebulan sekali . Sebab terseksa kot nak spray air dalam hidung .

Apesal la ashik lari topik ni ? Kesimpulannya , belajar elok elok , jangan jadi pemalas macam saya . Semoga  dapat 4 flat la kita semua . Ada habuan menarik kalau dapat 4 flat . Muehehe .. Pelajar syariah ada kelas waktu study week ni , usuluddin takde , saya tidur jela nampaknya ..

Makanan asasi sewaktu study week . Record saya , 3 paket sekali makan .  Dahsyat ?
Ini whiteboard kecik saya , sebab saya ni selalu lupa  . So , ini la memo saya .
! بالتوفيق و النجاح

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.